Maga­zines

Eerlijke en echte merken

Joyce Nieuwenhuijs

(53), directeur Magazines

In een wereld die op zijn kop stond, maakten we bij Magazines in 2022 onze beloftes meer dan waar. We bereikten met onze magazines 1.249.396 Nederlanders per dag en innoveren ook dit jaar weer volop. Onze digitale omzet steeg met 44 procent en we verwelkomden de eerste digitale abonnees. We maakten de mooiste verhalen en bundelden krachten met collega’s binnen en buiten Magazines.

Onze relevantie gaat verder dan bereik of omzet alleen. De impact die wij met onze redacties maken, daar ben ik ongelooflijk trots op. Met onze sterke vertrouwde merken verbinden wij mensen met elkaar en de maatschappij.

De consument wordt terecht steeds kritischer. In een tijd waarin je niet weet of een tekst wordt gemaakt door een chatbot of een creatieve mediamaker van vlees en bloed, is onze rol belangrijker dan ooit. Libelle, Margriet en Donald Duck worden vertrouwd. Onze merken zijn eerlijk en echt. Dat doen we met de beste mensen aan boord.

Onze teams zetten zich in voor thema’s als geweld tegen vrouwen, leesbevordering, verminderen van eenzaamheid, en diversiteit. We maken moeilijke onderwerpen bespreekbaar en voorzien onze lezers van informatie, inspiratie en ontspanning. In deze turbulente tijd zijn wij relevanter dan ooit en maken wij het leven van onze lezers en gebruikers een beetje mooier.

Entertainment

Totale oplage: 646.841